Associazione Salute e Solidarietà

• Target: NO PROFIT - Formazione
  • Type: Realization Responsive Web Design in HTML5
  • Device: Fixed, Mobile and Retina devices
  • CMS: for the independent management of information by the customer

All our creations are coded in Responsive Web Design and therefore visible on fixed devices fissi (PC, notebook, laptop, ...), mobile (smartphone, tablet, ...) and retina (Apple retina display). They also have CMS for the customer's autonomous management of information (news, photos, videos, mediagallery, ...) in order to update their website in real time. Because divulging your projects, your ideas, your services, your products to an audience interested in your market is the easiest way to get immediate feedback.
The photos that we use in our creations are all purchased with the right to use even in high resolution by the customer.

L’Associazione di Promozione Sociale "Salute e Solidarietà", non ha scopo di lucro, ha come scopo statuario l’assistenza delle fasce deboli della popolazione e la formazione sanitaria gratuita dei cittadini.

Attualmente la nostra Associazione sostiene alcune realtà familiari bisognose d’aiuto, fornisce l’assistenza sanitaria gratuita in alcune case d’accoglienza del territorio viterbese il collaborazione con la cooperativa sociale Synergasia.

La nostra mission è formare inoltre il maggior numero di cittadini alle manovre di primo soccorso e fornire loro una formazione di altissimo livello.

Progetti di formazione gratuita per gli studenti delle scuole superiori partiranno il prossimo anno scolastico.

Il nostro obiettivo è formare tutti gli studenti dell’ultimo anno delle scuole superiori per piantare in loro il seme del primo soccorso e far crescere futuri soggetti adulti, consapevoli e capaci.

In corso di progettazione la nostra prima casa si accoglienza per anziani "fragili".

---
Guardandoti dentro puoi scoprire la gioia, ma è soltanto aiutando il prossimo che conoscerai la vera felicità.
Sergio Bambarén

Whatever your profession, the future is online.
Would you like to make a new project or a restyling of your old website? Request a quote completely free and without any kind of commitment!

CONTACT US NOW