Fondazione Amedeo Modigliani

• Company: Fondazione Amedeo Modigliani
  • Target: Arte - Cultura - Multimedia
  • Device: Fixed, Mobile and Retina devices
  • CMS: for the independent management of information by the customer

All our creations are coded in Responsive Web Design and therefore visible on fixed devices fissi (PC, notebook, laptop, ...), mobile (smartphone, tablet, ...) and retina (Apple retina display). They also have CMS for the customer's autonomous management of information (news, photos, videos, mediagallery, ...) in order to update their website in real time. Because divulging your projects, your ideas, your services, your products to an audience interested in your market is the easiest way to get immediate feedback.
The photos that we use in our creations are all purchased with the right to use even in high resolution by the customer.

La Fondazione Amedeo Modigliani nasce con l’intento di promuovere l’arte con una visione soggettiva ed un approccio nuovo, interrogandosi su quali siano gli intenti e la rilevanza dell’impegno culturale di oggi. Con una serie di progetti in continua evoluzione, la Fondazione vuole offrire nuove opportunità di ampliare e approfondire i nostri modi di conoscere di imparare.

Siamo convinti che la cultura è un bene imprescindibile e funzionale, oltre che coinvolgente e attrattivo. Partendo dalle nostre origini , dal nostro territorio, vogliamo arrivare ad un unico linguaggio Universale, arricchendo la nostra vita quotidiana.

Il nostro interesse principale sono le idee, e i modi in cui l’umanità le ha trasformate in discipline. La Fondazione ha scelto l’arte come principale strumento di lavoro e di apprendimento: un territorio di pensiero libero dove racchiudere sia figure consolidate e imprescindibili sia figure emergenti.

Whatever your profession, the future is online.
Would you like to make a new project or a restyling of your old website? Request a quote completely free and without any kind of commitment!

CONTACT US NOW