Fondazione Bruno Buozzi

• Company: Fondazione Bruno Buozzi
  • Target: Istituzionale
  • Device: Fixed, Mobile and Retina devices
  • CMS: for the independent management of information by the customer

All our creations are coded in Responsive Web Design and therefore visible on fixed devices fissi (PC, notebook, laptop, ...), mobile (smartphone, tablet, ...) and retina (Apple retina display). They also have CMS for the customer's autonomous management of information (news, photos, videos, mediagallery, ...) in order to update their website in real time. Because divulging your projects, your ideas, your services, your products to an audience interested in your market is the easiest way to get immediate feedback.
The photos that we use in our creations are all purchased with the right to use even in high resolution by the customer.

La Fondazione Bruno Buozzi nasce a Roma il 24 gennaio 2003 e diviene Ente Riconosciuto nell’apposito Registro al n. 193/2003 nel maggio dello stesso anno.

Persegue, inoltre: l’attuazione e la promozione di iniziative culturali utili al progresso culturale, sociale, scientifico ed economico dell’Italia; la valorizzazione delle risorse del territorio, naturali, artistiche, storiche, professionali e culturali, nel rispetto delle tradizioni locali; la promozione ed il sostegno di attività di ricerca volte a ridurre o ad eliminare situazioni di emarginazione, disagio e devianza, in stretta collaborazione con la rete dei servizi sociali territoriali.

Promuove, sostiene ed organizza, direttamente ed in collaborazione con altri soggetti, iniziative nel campo della editoria e della comunicazione riguardanti eventi e fatti attinenti lo scopo della Fondazione.

Whatever your profession, the future is online.
Would you like to make a new project or a restyling of your old website? Request a quote completely free and without any kind of commitment!

CONTACT US NOW